O nás

Už od vzniku spoločnosti inBlue v roku 2007 prinášame na trh len tie najlepšie riešenia. V súčasnosti sa zaoberáme dovozom potravín tej najvyššej kvality, predovšetkým z európskych krajín. My v inBlue veríme, že nie všetky potraviny musia pochádzať zo zahraničia, avšak je veľa výrobkov, ktoré z hľadiska kvality nemajú na Slovensku konkurenciu. Práve preto je naším cieľom nájsť výrobcov špičkových potravín a priniesť ich produkty až k Vám domov.

Máme radi značky s príbehom. Myslíme si, že najlepšou referenciou pre značku je jej úspešný príbeh. Pozrite si ako sa z lokálneho skladu ovocia v Albene stala renomovaná európska firma zaoberajúca sa sušeným ovocím: http://www.noberasco.it".

Okrem príbehu je dôležité aj meno. Dnes, keď každý deň vzniká a zaniká množstvo firiem nie je ľahké nájsť partnera, ktorý má za sebou úspešnú históriu a pred sebou perspektívnu budúcnosť. Práve preto preferujeme značky a rodinné firmy , ktoré dodnes fungujú na princípoch, na ktorých boli založené. Už samotný fakt , že značka vo svojom názve nesie meno majiteľa, vytvára predpoklad iného prístupu ku kvalite výrobkov. A presne takúto kvalitu prinášame teraz k Vám.

Najoblúbenejšie produkty


Často kladené otázky

F.A.Q.

1Obed alebo šport?
Otázka Elena: Dobrý deň. Mám 29 rokov a pravidelne športujem. Často týmto spôsobom , hlavne behom, vypĺňam obedňajšiu prestávku v práci. Nemám nadváhu a snažím sa stravovať čo najzdravšie, pričom hlavnú pozornosť venujem bohatým raňajkám a vyváženej večeri . Chcela by som vedieť , či nerobím chybu, keď vynechávam obedy , prípadne čím by som ich mala nahradiť.

Odpoveď: Beh je veľmi dobrá voľba. Má pozitívny vplyv na náladu aj metabolizmus a okrem toho stimuluje kardiovaskulárny systém. Avšak úplné vynechávanie obeda nie je dobrým zvykom, aj preto, že v dlhodobom horizonte, môžete trpieť stratou pozornosti. Preto Vám odporúčam nájsť si aspoň krátky čas na ľahký obed. Takýto obed si môžete vziať so sebou a mohol by obsahovať jeden alebo dva plody, celé cereálne tyčinky a zdroj bielkovín podľa vlastného výberu (napríklad niekoľko vlašských orechov, varené vajcia, kúsok parmezánu). Vyvážený snack , ktorý uspokojí hlad a dá vám všetky potrebné výživné látky, Vám pomôže udržiavať sa v kondícii.
2Koľko mandlí môžem zjesť každý deň?
Otázka Carla: Dobrý deň. Mám veľmi rada mandle, ktoré jedávam pravidelne ja, aj celá moja rodina . Verím, že je to dobrý zvyk, ale bojím sa, aby som to nepreháňala. Aká je správna denná dávka ,ak som "mladá" dáma v päťdesiatke a začínam mať pár kíl navyše ?

Odpoveď: Nie je stanovená maximálna denná dávka, ktorú by ste nemali prekročiť. Mandle sú prírodné semená, a mali by sa jesť so šupkou , ktorá je bohatá na vlákninu a stopové prvky, bielkoviny a hodnotné nenasýtené mastné kyseliny , ktorých spotreba sa vždy odporúča. Dobrým pravidlom je striedať rôzne semená, aby sa zabránilo možnej neznášanlivoti, týkajúcej sa opakovanej spotreby: dnes mandle,zajtra vlašské orechy , pozajtra lieskové orechy a tak ďalej. Vrecko 50 g mandlí môže svojou nutričnou hodnotou nahradiť steak. Ponúka trochu menej bielkovín, ale oveľa viac vitamínov a tuky sú väčšinou nenasýtené. Jedno jedlo denne ( raňajky), 50 g mandlí, ako súčasť bielkovín, môže byť skvelou voľbou. V ďalších jedlách je vhodné konzumovať niektoré z týchto orechov na konci jedla ako "prirodzený" dezert, keďže neobsahujú cukor, rafinovanú múku a ani nasýtené mastné kyseliny.
3Čo a ako mám dávať svojim deťom na desiatu?
Otázka Maria: Mám dve deti, vo veku sedem a desať rokov. Mladší je pomerne chudý, ale starší je trochu obézny. Obaja športujú. Môže sušené ovocie nahradiť občerstvenia, ktoré majú radi? Koľko sušeného ovocie môžu zjesť? Ďakujem a pekný večer

Odpoveď: Žiadne dieťa nebude mať nikdy zažívacie ťažkosti zo sušeného ovocia. Koľko ho môžu zjesť, zistia po chvíli samé (hovorím o prírodnom sušenom ovocí- sušené ovocie v čokoláde môže viesť k nadmernej konzumácií) .Bez problémov teda môžete dať svojim deťom na desiatu balenie orieškových mixov ( vlašské orechy, mandle, pistácie a lieskové orechy), alebo malé balenie drobného sušeného ovocia. Desiata plná cukru a rafinovanej múky, nie je pre deti vhodná . Namiesto toho, olejnaté semená a dehydrované plody predstavujú ideálnu desiatu pre dieťa, chudé, ale aj s nadváhou.
4Aké proteíny zväčšujú tvorbu svalovej hmoty?
Otázka Giovanni: Dobrý deň, som športovec, mám 29 rokov, a z času na čas, používam proteíny v pilulkách pre rast svalovej hmoty. Je pravda, že by som ich mohol nahradiť sušeným ovocím, alebo je lepšie použiť bielkoviny?

Odpoveď: proteíny potrebujeme, a ak športujeme, väčšia časť by mala byť z bielkovín v potravinách (WHO považuje za optimálne 1,2 g na kg telesnej hmotnosti za deň). Zdrojom proteínov sú hlavne : mäso, ryby , vajcia, olejnaté semená, strukoviny, syr. Rôzne druhy orechov obsahujú 15 až 22% bielkovín, a vzhľadom na ich lipidové zložky, umožňujú kontrolu zápalu. Dobrý mix obsahuje všetky esenciálne aminokyseliny, ale musia byť bez konzervantov , farbív a sladidiel.
5Sušené ovocie alebo doplnky stravy ?
Otázka Dávid: Dobrý deň .Mám 35 rokov a vediem aktívny život s množstvom športového vyžitia. Čítal som v časopise, že môžem použiť sušené ovocie na doplnenie soli miesto doplnkov po športovom výkone. Je to pravda? Ak áno, aké môžete navrhnúť?

Odpoveď: sušené ovocie obsahuje mnoho minerálnych látok: draslíka a horčíka, ale aj stopové prvky, ako je selén alebo mangán, zinok a meď. Ich konzumácia je výborný spôsob ako obnoviť soli stratené potením. Majte na pamäti, že po intenzívnom cvičení, vaše telo potrebuje predovšetkým opätovné doplnenie sacharidov. Po niekoľkých hodinách budete potrebovať doplniť proteín, a ak v tej chvíli máte poruke vlašské orechy alebo mandle, budete môcť tento problém vyriešiť správnym a prirodzeným spôsobom.

Naši partneri

  • noberasco
  • Shell_logo.svg
  • BENZINOL-LOGO-[Převedený]
  • logomalina_rgb_100
  • logo